جدیدترین مطالب

معرفي يكي از بهترين كتابهاي تغذيه براي مادران عزيز

انتشار : 1394/12/15 تعداد بازدید : 2172 کد : 10364

كتاب تغذيه مادران قبل از بارداري دوران بارداري و پس از زايمان كه توسط انتشارات نسيم فرهنگ به چاپ رسيده يك كتاب خوب براي راهنمايي مادران عزيز جهت تغذيه مناسب در اين دوران مي باشد.

معرفي يكي از بهترين كتابهاي تغذيه براي مادران عزيز

تغذيه هميشه يكي از دغدغه هاي اصلي مادران است.

اين كه چه بخورند و چگونه بخورند كه از لحاظ جسمي و روحي سالم باشند و نوزادشان نيز كه در دوران بارداري و شيردهي از لحاظ تغذيه به مادر وابسته است سالم و سرحال باشد.

تغذيه قبل از بارداري نيز از سوالات هميشگي مادران عزيز است. اينكه قبل از بارداري چه غذاهايي بايد مصرف كنند و چه غذاهايي مضر است.

در اين كتاب به سوالات مادران در رابطه با تغذيه قبل از بارداري، دوران بارداري و همچنين شيردهي پاسخ گفته است اين كتاب يكي از جامع و كامل ترين كتابهاي منتشر شده در ايران در رابطه با تغذيه مادران است كه بايد و نبايد هاي تغذيه و مقدار مواد غذايي مورد نياز مادران عزيز را در قبل از بارداري دوران بارداري و پس از زايمان به طور كامل و دقيقي توضيح داده است.

همانطور كه مي دانيد تغذيه مادر بسيار مهم است و در مطبها نيزمعمولا وقت كافي براي توضيح تمام مسائل تغذيه به مادر نمي باشد اين كتاب با توجه به منابع معتبر پزشكي بايد و نبايد هاي تغذيه را با زباني ساده همراه عكسهاي زيبابه مادران عزيز توضيح داده است.

مطالعه اين كتاب را به تمام هموطنان عزيز به خصوص مادران گرامي توصيه مي كنم

منبع اين كتاب، بارداري و زايمان ويليامز و همچنين تغذيه مادران دكتر مينو فروزاني است كه هر دو از منابع معتبر مامايي مي باشند.

اين كتاب توسط انتشارات نسيم فرهنگ به چاپ رسيده و شما ميتوانيد براي تهيه اين كتاب با شماره 09159762883 انتشارات نسيم فرهنگ تماس بگيريد تا كتاب به ادرس شما ارسال شود.

تعداد صفحات 150 صفحه

قيمت كتاب 6000 تومان

هزينه ارسال كتاب در داخل مشهد 2000 تومان

هزينه ارسال كتاب به شهرستان 5000 تومان

 

در صورتی که در مورد مطلب فوق سوالی دارین میتوانید از طریق فرم زیر مطرح نمایید .